//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my blog . gomawo :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Syeera Noona
Others:   


gegeh...

hai , selamat petang ... Assalamualaikum .. huhu ... live update dari tempat praktikal , kalau ketahuan nih . mampuss gua , hahaha . oke untuk melengkapkan misi cik abg kitaa yg mengada demand gila tuh , satu minggu satu update .... "deyy.. lu pikir rumah gua ada wifi ke mcm dulu, mobile data jer kmorg gune" tapi oke la tu seminggu satu , dari dia nak setiap hari satu tak ke jenuh akuuu ....


minggu ni .... huhu .. minggu yg rumit deh .. kacau banget ... yelaaa aku pon start praktikal , die plak praktikal keje shift malam , bapokkk . rse nak bebal jer kekadang , aku balik keje , diee baru nak g. aku nak g keje die baru nak balik , selisih 2 jam pagi 2 jam petang jer .... seksa bhaii gua cakap luu... nak buat cemana dan aku ada 1 minggu lagi nak harungi die keje shift malam .... sabar jelaaa...

seriusly .. minggu ni sja bape kali kmorg gaduh .. gaduh itu ini.. tak penting pon.. humm ,,, tapi biase la , masakan pokok bergoyang kalau tade angin ... tapi seriusly, kmorg kalau gaduh takkan sampai sehari pon. sebab rse tak selesa , nak buat keja pon susah kan asyik pikir ap kmorg dok gaduhkan.. masing-masing tak tenang jiwa dan raga dan lara gituh...

biase kalau gaduh salah sorg mesti admit , mengalah , kekadang aku , kekadang die, tp aku? jrg gak laaa.. angin kuat , ego . huhu .. biase die yg mengalah , gaduh pun die cari aku ... huhu (terharuuu sey....) ...over k over , hahaha .. takpe la dah sayang kan ,,, takkan nak tinggal.. kalau malam kmorg gaduh ... before tido mesti cari nak selesaikan masalah kmorg ,, sebab die tak suke tido dalam keadaan kami tengah gaduh . hahaha .. taw pon .. tp mmg biase camtu laa.. die bole buat aku gelak guling-guling atas toto (kalau kat umah sewa) dah oke la tuh , bole tidok lena dah baq hang ... kekekeke..

hopefully nothings gonna be between us.. try to hold it as long as much as i can ... busukkk! pogoshiposo ..
hehehe ...

nah.... aku belanjeee gambar die edit sendiri oooo... uuuuu .. gigih tuuu .. memang sukee edit gambar-gambar aku ,, gambar ktorg .. sukee , happy . lpas tu gelak sensorg .. haaaa .. diee laaaa tuuuu,.. kahkahkah...











 dan paling aku adore sekali .. hahaha ... aku pakse diee letak wallpaper apa jer apps die ada gambar akuu... wechat , whatsapp, telegram , hahaha .. sume lah... kekeke ... tp tak pkse sgt pon. tp diee letak jugak.. hehehe ...


abaikan conversation tersebut..



 wallpaper telegram .. pelikk jeerrr aihh...



 hehehe .. nih wallpaper fon , memang biase wallpaper fon dari dulu die letak gambar aku... suke atii jer ,, bayar aaaaa... hehe .. 




hahahaha..... tuuu jelaaaa kot. kbai aku nak balik.. pishang sensorg ... miss u hun











loads of luv,
ieyra