//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my blog . gomawo :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Syeera Noona
Others:   


zulfikri adnan



Assalamualaikum dan selamat pagi ...


" asyik post gambar lain jer, tak post pon gambar abg kan ..."

" takpelaaa .. tanak post gambar .. kamu post kat blog jelah,, bole kan ? "

" tade malam esok nak bacee.. kalau tade nak majok.. "



gedikk seyy ... hahaha .. berkurun lame aku tak update blogg.. tetibe die mintak update .. siap ugut lagi tuh.. kuwaja.. haha .. sengal . gegeh , gedik , kambing ... terkial-kial aku cari email gn pwd taw sebab nak update , yelahh .. setaun lebih tak update kan ... oke the story is about zulfikri adnan . who is he? motif kne update pasal die ? err... sapo diee nih? penting ker ? let the story begins ...


nama diberi (acecece ,, ajet-ajet jer) : zulfikri bin adnan
nickname : fikri , meng, yobo , along
tarikh lahir : --,--,1995 
asal  : muar johor ..
kelebihan : pemegang rekod dekan 3 sem berturut-turut , be able to love me at my good or bad doings.


hahaha.. serba sedikit pasal diee nih.. 

actually we are something , something that other would never know , kecuali teman-teman , sahabat yg rapat ... even bebudak kelas pon taktawu we got really something hidding in. hehe .. to be honest , i lovee him ..

okay .. hahaha .. nak taip pn segan .. yelaaa.. mne pernah reveal kisah kmorg dekat umum. bia la sampai abes dip mungkin ... lagipun kmorg jenis tak suke nak kecoh-2 bnde nih. diam2 sudaaa laa.. happy what ,, tade org yg nak masuk campur, tade org menyakat , tade org nak mengata itu ini...

actually dh nak setaun dh kmorg nih.. huhu .. lama gak tuu.. kenal dh lme nak dekat 2 taun , memasing malu tahap gorila nak beranak , ada emas dalam mulut yg menyebabkan masing-2 tak confess.. kisah confess nih berlaku pada awal tahun .. dimana ada la kawan kmorg nih ajet-2 dari dulu nak satukan kmorg ,, yela asyik gaduhhh jer kan .. rimas kot deme.. huhu .. maluu sey ,, macam tk pcye gak laa.. haha.. maluu sey diee pn sukee aku dh lme ,,, tp twu jer aku gn org lain mse tu .. diee diam jer ,, tak cakap... 




acecece .. sukee kan ,, tanak ngaku , ngaku jelah .. malu-malu lak.. gegeh ...lepas confession day tuu .. huhu kecoh gak la antara kawan- kmorg , kmorg ni erm erm ,, ade samting .. ahh tapi buat tak kisah jer .. just bgtwu jgn heboh kat org lain .. 

truthfully , fikri nih mmg dari dulu tak kwn gn perempuan agaknyee , ntah cemane bermula timbul pergaduhan aku gn die ktwg jadi rapat .. huhu ... biase laa.. org cakap sukee dalam diam ... sbb tu rapat kan.. sampai kekadang bebudak kls pandang pelik je pahal deme nih kamceng semacam jer .. selalu gak ditimpa soalan   " kau dengan meng ada pape ker ? " ehh .. tade laaa (semua soalan dinafikan) bagi menjaga keharmonian dan kesejahteraan hubungan nih.

bape kali gak laa aku bawak diee jumpee abah ngn mak , they seem like him , tapi yelaa kalau bolee bg habis belajar dulu kan baru fikir benda-benda macam nih. kmorg struggle gila kot study sebab nak tunjuk kat mak abah walaupun we had something tp kami tak lupa study .. selalu study sesame ... and especially .... he was the most helper .. selalu gak la aku bangga dengan kejayaan diee.. yelaa 3x pegang dekan , aku? sekali pon tak pernah ,,, sedihh bhaii ... tp die cakap die takkisah pn sumee tuh. diee nmpak usaha aku study , tp dah aku mula dari bawah mmg susah la nak catch up. huhu...




ni sekarang tengah praktikal ... masing-masing terpisah .. utara - selatan kot..  perak-johor ...
miles and miles and miles away relationship... 6 bulan tak jumpeee.. ni baru sebulan .. huhu ... weh need to go through another 5 month . seriuss kekadang tu hati jahat ni fikir gak , takut sey kalau diee ermm erm erm ,, tapi tak kot.. aku percaya .. yela pegi pagi balik malam ade ke mase nak cari lain ,,, lain pulak dipihak dia. risau aku ni erm erm erm .. tapi tu la org cakap bila ade kepercayaan org nih jagee betul-betul ,, bukan senang org nak percaya kita , tambah-tambah bila dia sayang kita ... 

kengkawan aku selalu cakap ... "bole nampak cara diee syg kau wehh.. serious beruntung kau dpt die"
erkkk ?? haha . tawu lahh.. huhu .. alhamdulillah , Allah send him to me , yelaaa... selama ni diee yg byk ajar aku agama apa sume , nasihat aku itu ini.. pakaian aku. yelaaa. dulu pakaian aku agak erm erm .. lepas nasihat dan dorongan .. alhamdulillah .. pelan-pelan aku berubah .. cuba untuk pakai tudung labuh , baju labuh , pakai stoking ngn handsock ble klua rumah . memula tu mmg susah gak laa.. yelaaa.. org berdarah muda .. tapi pelan-pelan aku cbe ... alhamdulillah ... he always said " sejukk mata memandang tgok pakai pakaian macam nih ,, tutup aurat .. cantik jer .. tade org lain nak tgok aurat kamu kan "  (sebak sey.. nk ngis kekadang , im not to please him only but please people to look me nicely not rudely)


penat sey taip.. hahaha .. gila , tak buat karang merajuk setaun lak ngn aku .. jenuhhh.. tak makan pujuk lak tuh. nak plak aku bukan jenis memujuk.. 

abg .. even though kitee ni tak official lagi antara sume org , hope for the best will come after ... haha.. and one more thing ... i luv you hun ... 



and dear housemates , diorg yang menantikan he do the proposal on me at the stage when we grad .. be patient ... haha .. gegeh bebudak nihh ,, sibuk jer nak suruh meng propose aku atas stage graduation nanti ,, ramai tuu .. segan bhaiii.. haha .. meng gelakk jer ..  diorg siap buat harapan lagi ... semangat!!! 

jangan hampa kan diorg tau .. im excited too , hahaha















lots of love,
ieyra