//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my blog . gomawo :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Syeera Noona
Others:   


new life begins . . . chapter 2


sambungan entry new life begins . . . chapter 1

hola , selamat petang ,,
selamat siang
selamat sore
huhhh ...
penaatt harinih ..
semalam punya pasal sampai tak bole tido kut.
aishhh ...
ok start entry baru chapter 2.


selepas beberapa minggu , 
beberapa bulan 
beberapa hari , minit dan saat mnjadi warga DAD
aku pon da mula berasa selesa.
seriess weyy , bukan nak tipu
akuu susah nak ngan dengan org ...
ambik mase ,,,
nak kenal , tgok perangai dorg sume ..
dan mengingati nama-nama dorg ..
ramai kot...
jenuh proses mengingati tuh..
ini yg akuu ingat laa .. mengikut no.matrik sebab dah biaseee
da biasee dgn susunan no.matrik
*kalo salah sorry wehh*

firzam , amir , anep , aok , ciko , steve , pirdaus , mijat , haikal , aku , zaki , aiman safwan , zulfikri , hussein , afham , kamal , nasyaruddin , maisarah , anep ruslan , izhar fikri , syakir , aiman aizat , firdaus(yan) , khaidir , dimas ,ashraf , basyir , arep , firdaus shaharuddin , adib , naqiuddin , lukman , amin , wahab , syuaib , shafik , parvin.

nampak takkk betapa ramei nyaaa...
alhamdulillah ...
kami hidup bersatu padu , bekerjasama sebagai satu kelas..


dalam pada itu ..
tak semua dalam kelas akuu rapat ..
ada yg tak penah cakap dengan aku pon ade?
percaya takk ?
kau kne percaya jugak ..
aishhh ,,,
dah nak masuk sem 2 kot
ada lagi yg tak pernah bercakap dengan akuu...
ada emas dalam mulut mungkin ...
*tape laaaa*
take it easy ..

tapi antara yg paling rapat dengan aku
yg selalu ada dengan aku ...
yang tawu cerita suka duka aku kat sini..
<maisarah , zaki , fikri , kamal , dimas>
jelaaaa,,,
selalu ktwg ni mmg together-together
g mne2 pon..
baik g kelas , keluar jalan-jalan
atau discussion.
banyak hal yg pasal dorg yg buat aku senang
berkawan dgn dorg.




so , aku pon tak kekok nak bercerita.
nak cerita satu-satu pasal dorg ..??
entry lain lahhh .. 
kalau gabung sekali ..
mau tak habis entry nih ...



~ next entry : ZnZ KmD