//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my blog . gomawo :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Syeera Noona
Others:   


new life begins . . . chapter 1


Assalamualaikum , selamat malam ..... 
hahaha .. act dah lama gilaaaa tak hupdate belogg neh , 
dekat setaun dah rase ... *giler betol* 
since lepas raya before esspeyemmm gua taon lepas...
hahaha...


bukan apa , "MALAS" baq hang ...
yelaaa .. lepas esspeyemm ..
aku rehat kejup pastu keje ..
tade mase nak hupdate2 belog aihh,
makan pon tak menentu , lagi nak update 
tapi entry ni mmg pnjg laaa...
melepaskan tahap kerinduan aku yg teramat sgt pada belog nih
*kononnyer laa*

lepas esspeyem ..
aku keje ... keje kau?
haha , yelaaa......
kat the store kamunting ...
Alhamdulillah .. rezeki taon baruu 2013.. *sukeee*


*kakak2 kat the store* huhu , seriusly miss them .
miss how we start gosiping , eating at counter , lari dr supervisor  , tido dalam fitting room , hahaha..
tu je laaa keje seharian ... *makan gaji buta btol*



then after tamat contract kt destor
kje kat kedai runcit pulak..
alhamdulillah .. rezeki ...


tak lme aku keje kai kedai runcit tuh sebab sambil tunggu result UPU
nak sambung belaja mehh ..
seriously , berharap sgt nak masuk UTHM , 
tataw kenapa .. haha
tapi sementara tuu aku pegi form 6 dulu ...
di smk st george , taiping
populasi lelaki yg amat tinggi gilaa baq hang...
tape laaa aku redha , 
sebab tu antara sekola yg terbaik jugak...
dan pames 
*haha , bangga la jugak kalo org tnye*
bangga sikit jaaa pon , tak sampai riak..
dalam kelas tu aku sorg jer perempuan dan seorang jer melayu 
lain sume cina..
*nampak tak berlainan di situ*
sumpahh kekok tahap gaban...
tapi sabaar aku tggu upu
*sampai p sekolah pon 2 minggu jaaa*
hahaha..
jeng jeng jeng ...
hari yang di tunggu ...
ini yg aku dapat ...


alhamdulillah ..aku bersyukur gilaa .. 
walaupun tak dapat U
dapat poli dh kire bersyukur sgt dah...
poli premier kot.
btw bakal d jadikan universiti tahun 2015.
aku grad 2016 , calon terawal la jugak yg grad dlm suasana universiti
phewww *tiup depan tudung*
hehehhh ..
tapi lack kat situ ..
COURSE!!
why automotif????
waeyo? wae ?
perlu berada dalam populasi lelaki yg ramai do..
masak aku kene buli
dah laaa lembut , baik sopan santun *tui tui tui *
hekhekhek,..
tapi aku mntak pendapat abah , abah cakap..
"why not tak try , cabaran baruu kan? , cbe laa , abah percaya kakak bole punye , slow-slow laa*
hehehh ...
masehhh abah ^^ *kembali bersemangat*

hari mendaftar everything going smooth..
sampai laa ... dah habis minggu suai kenal
then nak masuk kelas ..
know what? im not the only girls in that course
there 2 others girl,,
ya Allah .. rasa nak melutut kt situu jugakkk
aku tak keseorangan ...
yieepiee


* maisarah , amira *

un lucky ly we lost one of them .
she got transfer to DKM (pure mechanical)
sebakk ohhh..
ktwg nak tukaa kos pon tak bole dah..
but hope forever we be friends

habis part tuh .. haha
dah nma pon kos lelaki kan ,, 
tawu bnyak mne populasi dorg dlm kelas tuhhh

1:18 . 
ohhsemmm whattt !!!!






mana kala populasi pelajar DAD perempuan kelas ni cuma 


yang ini sajaaaaa ... sedihh baq hang ...
kesan2 kat muka tuhh kne buli laa tuuu..
nampak tak betapa kami redha dan pasrah
akibat dibuli ...
*apa laaa*




~ stop sat , sambung esok pulak new life begins chapter 2~ *ngantuk sey*