//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my blog . gomawo :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Syeera Noona
Others:   


phenotype,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I'm Cry when ,
 
1) mak xcakap seharian dgn saya , sebab sibuk layan adik2 , oke ~
2) saya nangis , bilaa... DIA , ignore saya seharian hari ,
3) saya menangis bila KAWAN-2 mengetepikan saya , dlm hdp dorg , oke #
4) saya menangis bila buku-2 saya hilang , mereka nyawa saya ,,
5) saya menangis bila , dpt gred G dlm EXAM !
6) menangis bila , cikgu Anita dh tlg bg saya lulus ADMATH , utk KE-2 kalinya,, #terimakasihcikgu
7) saya menangis sbb takut  Allah xpandang saya , takut,,
8) saya menangis sbb takut saya xdpt result yg baik SPM nty ,,
 
 
 
# bila jd cmtuh , terus hilg semangat nak study ,
# tp xpe , ada org cakap saya kuat , oke ......
# scara jjurnya org akan menangis sambil mandi dlm bilik air , ^mcm aku...
# tp , brapa org manusia yg amek berat ? errr,,, aku x mntk perhatian kot ,
org cakap : kawan biar seribu , bermusuh jgn sekali ,,
# teha , nadia , ekin , iceshah , shafika ----> aku da dpt NILAM , mcm aku jnji dlu
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
hypothalamus : bagus kan mr.bean , bwt quote cmtuh ~ spm is around <