//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my blog . gomawo :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Syeera Noona
Others:   


Thrombosis

 sabtu110812
-pening kan tarikh cmtuh ..
 
 




seminggu jer lg nak raya , dan 2 minggu lagi nak trial ~ , perasaan anda ? , nothing!kosong ...
nampak sgt xready ,.. raya nihh pulun habaqq hg study la bagai .. org makn lemang , ketupat , rendang ..hang ?? makan buku ...sila la faham ..

raya ? , tahun nih mmg xde mkne pn.. tp sbg org islam , kte kna rai dan merayakan harituh kan !best news , hope dpt blik kpg , yeahh !!!!! , tokwan , wait for me aa ...siap la spe ada kt kpg esok , aku kerahkan deme teman aku study .. huahuahuahhh ...

siap nak atur jadual cuti raya , dh la cuti awal ! , khamis dh cuti .. mmg xla kan , wajib lepas tuh kna ganti .. haihhhh ... sabooo jlaa byk-2 ..pape pon , aku mmg xsaboo gila nak makan lemang + rendang ayam ..nyummyy ,,

al ? , ttbe amar pggil cmtuh , faktor utama ? , nama aku pnjg sgt , tah papee ..xsalahkan ajar org , aku skee ajar org bnde yg aku twu , tuh bwt aku lg faham .. atlis aku x menyombong .. kedekut ilmu ! , dpd jd bodoh sombong apa pn xdpt ..bf sndri pn xmo nak mnx tnjuk ajar , baik ajar org lain .. first come , first serve ..
















hypothalamus : kotak komen , dh dibuka , aihhh .. berjanggut mnunggu ,,
                     : kau sakit hati ? , nk tgok cara aku sakit hati pulak , jgn nak egois sgtt lahh weh ,
                     : aku mmg nmpk lembut pn , so jgn pikir aku nihh naiff sgt smpai nak biar org hentam aku ..
                     : and .... don't break my heart or i will break your legs...