//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my blog . gomawo :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Syeera Noona
Others:   


interphase

Isnin13ogos2012








aku xpernah dgr pon any couples
call their couple , mcm hgg ,,
nk taw , sebab apa
sbb hg tlebih syg aku
dan aku terlampau di-manjakan hg ~
nak salah kan aku ?
xla kan ,
as a person , xbolehh kaa just sabaaa ,
jaga sikit bahasa hg tuh..
tuh baru hg cakap dgn aku ,
nampak sgt hg sikit pon xhormat aku !
mcm mana plk hg cakap dgn kawan-2 aku nnti ,,
be careful , anda diperhatikan ..

and ...


disini saya menegaskan ,
salah sndiri jgn babit kan org lain ..
diorg x salah pape ..
hg mmg sukee kan ...
tuduh-2 org ,,
seyes laa , aku xtawu cemana nak xplen dh !
buntu ~



selain itu ,


kekadang aku terpikir ,
kalau la aku diberi 2 pilihan ,
hang atau masa depan aku ..
seyess ,
aku lebih pilih ,,,
hg fhm-2 jelaa kan ..



pada masa yg sama ,


susah sgt ka , nak belajar berjimat-cermat ...
oke finee , duit sapa ?
duit bapak hg ..
hg boleh fhm x , apa aku rasa
kalo aku jd bapak hgg ..
xpayah nak xplen kt sini la kan ,.,..
hg guna duit bapak hg beli apa ?
sekali lagi .. jujur aku cakap ..
if bapak aku bg aku duit byk mcm tuh
tawu pe aku bwt ?
aku boleh belii byk buku kat dunia nihh ,,
tapii .. hg beli apa ?
kemana hg bwk duit tuh ..
enjoy ... sbb hg nak nmpak "BUDAK HOT "
depan budak skola hg ..
blah la wehh ..
nak habaq ...
aku x IN RELATIONSHIP WITH BUDAK HOT ..










hypothalamus : ada kala kita boleh melawak-lawak , ada masa jugak kita kena series .. ada waktu jugak kita kena saling jaga hati masing-masing ... , alhamdulillah .. aku ada mereka dan mereka dibelakang aku ...