//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my blog . gomawo :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Syeera Noona
Others:   


before raya , raya , exam ,

 
 
 
before raya ,
 
 
 
 
 

 
 
 

 
 

 
 
 

 
 
 

 
 
 

 
 
 
 

 
 
 
 

 
 
 
 
 
raya raya raya ...
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
still xterlambat kan nak cakap
selamat hari raya
maaf zahir dan batin
 
 
org lain raya first dh upload gambar la bagai ,,
aku dah nak masuk 2 minggu raya bru nak upload ..
bukan apa ~ , xdok mood ..
mood ;;; exam . . .
mcm tuh jlah sebelum dan selepas raya bg aku .. xde yg special kan ?
bosan jer ..
btw , hohohoho ..tahun nih sambut raya with beloved czen hehehhh ...
tetttt .. .  . .
saya suka saya suka ..
persoalan di mata org : byk dpt duit raya ?
alhamdulillah ...tahun nih melimpah ruah ..
next year turn i bg pulak ..nak salam dlu aa >.
 
papepon .. saya dalam ke-exam-nan neh ..
mohon doa agar keputusan saya lebih baik ..
" nurul bwt elok-elok taw exam spm "
sini-sana wish gdluck kat saya time kat kpg .
terharu gila mehh ~
insyaAllah spm i will do very best ...
*xkan wish jaa kot .. habuan xdak ? , kidding-2 /
 
 
 
 
hypothalamus : i know how hard they defend their life ,
air yg dicincang x akan putus ~
terkilan sejenak di ptg raya kedua tersebut ...