//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my blog . gomawo :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Syeera Noona
Others:   


Meiosis - Prophase

khamis 19Julai2012






The reason why ? ,, 2012 , insyaAllah tahun akhir di alam persekolahan , kalau tahun depan pon still dapat masok alam sekolah , takpe la terima dgn ikhlas ,,,


memandangkan tahun nih tahun akhir , byk benda yg aku nak kondem sangatt , xtaw la pasaipa kan ,,
kes kena rotan dgn ustaz azmi  pon jadi masalah ,.,, " hgpa nak naik balik ka nak rotan ?" , huhhh killer punye soalan .. kalau diberi pilihan dua-dua xnak , tp sebab nak cepat , rotan jelaa ostad ! , nak habaqqq , sakit kot , berbirat .... kebas semua ada .. first time pulak uhh kne rotan dgn ustaz , "bak kata chupa , ustaz sayang aku " dekat skolah sume takot gn ustaz , buktinya ,, tiap-tiap pagi mesti ada model kena berdiri atas stage , hat tuh aku xpenah rasa lagi , coming soon kot ~


tahun 2013 dibenarkan membawa enset ke sekolah ,, terbaikkk laaa .. aku pon da habis sekolah .. apa motif sebenarnya ? , sampai boleh bwk nset la bagai .. aku xrasa dgn pengumuman mcm tuh , student dpt belajar .. seyesss , cegu tgh mengajar hgpa dok msg kat belakang kan senyap-senyap .. aku taw lahhh aku penah bwt mcm tuh bila ada kelas tambahan or time tusyen .. * jujur kot ..



hukum memburuk kan orang ? , berdosa besaqq kan ? , hg x belajar ke wehhh , haihh xpaham org jenis talam dua muka nehh , sabaa jla .. nasib baik x mention nama aku .. kalau x karate karang ! , ingat aku takott kaa , nabika pandai silatt ooo ... hahah xde kne mngena .. xsalah kalau aku dan mereka nak nasihat kawan-kawan ktwang , awat ? , nk jugakk ker ... sibokk gtaw org couple tuh haram , habis hg x couple , Dp hgg tuh memanjang dgn pakwe hgg , x segan ker ? , kata dulang paku serpih , mengata org dia yg lebih .. * huhhh , cara meningkatkan bahasa nehh , pepatah sume aku letak , nak puasa neh , buat-buat la bertaubat ,,,


anak lelaki tunggal pacik shaidin , tolongg la paham .. hgg call aku pkul brapa ? , hg taw aku sukee tido awal skrg nehh , sebelum pkul 10 . habis knapa la pkul 12 -2 pagi baru nak kacau aku .. siang hg p mna ? , letihh laa .. larat nak tggu ..dh angkat tuh maaf la , aku bila dh tido , susah nak bangun balik , tetambah bila fon bunyi ,, ikhlas la bgtaw neh , nak cakap pon xmampu ,,mulut berat dok mamai lg , aku bukan jenis cakap kat belakang kan ? , aku story depan jerhh .. so .. buat-buat la fikir .. hahh , nak habaqqq , rinduu gilaa nohh , lama x gosip kan ? , huahuahuahua ..


lepass neh , boleh la tido ptg dah , 49 days da habiss , hahhhh, sad ending .. jarang ada cerita yg dimana heroin mati pada akhir cerita .. song yi soo ,, aku punya ! , kbai .. lama x tgok tv memalam , dok tdo awal jaa ...


kepada semua umat islam , kawan -kwan , family dekat /jauh , kepada yg tersayang , dan kluarga mertua ( hg jgn ngada ! ) selamat menyambut ramadhan al-mubarak .. puasa wehh , syok-syok .. * sape x ganti lg uhh , tggu la tahun depan ,, da lambat dhh ,, yeahh ! esok buat ramai-ramai kita piknik time kelas biology ..













hypothalamus : bencii laa , sume xjadik ! , haihhh .. addmath talk to my brain la ..