//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my blog . gomawo :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Syeera Noona
Others:   


49 Days ,,,






seperti mana yg kita ketahui ,
ohh yeahh ! spain mng ~
yehuuuu ...

( ttbe teringat balik , sebab spain mng lahh euro sebelum ni , aku kenal pemilik quote ni " hatipunsusah)
rinduu la jugakk-kan , hope la dia oke-2 jaa ..



next !





49 days ...


- oke , korea lagii ,..nih khas dlm tv , aku x download dh ..
besttt jugak , mcm citer indon love is cinta uhh ..
sumpah ! , mak aku pun sukeee ...siap tnye lagi ..
" nih nape x alih tgk citer 49 days tuh ?"
mak awat nihh ? , sejak kapan layan korea ?
dh tuh , taw plak mula pkul brapa , habis pkul brapa ..
mak .. mak ..kelakar ~







- cer perhati betul- betul dlm citer tuh ,,
aku sukee " malaikat " dia ,, hensemm gila babengg ..
hehuhehu..
tuh baju hitam uhh ..
muke dh la macam kim hyung jun,,



akar tunjangnya : sekarang dh bulan 7 , next month trial , hgg bwt paa ? , on9 jaa , buku bila mau bukakk ?( bukak jelaa ,, bukan stdy ,,)
pokok dan pucuknya : bolehh x sampaikan dekat beliau , rinduu sgtt ^ , almost 3 days no msg , no call , call me back ada laa .. ingat aku byk kedit nk call hgg , cepukk kang !