//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my blog . gomawo :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Syeera Noona
Others:   


49 days , 34 minutes ..

rabu 4.7.12





- apakah ?













fine , aku x mintak pon hgg nak kesian kat aku la bgai ~
aku tawu jaga diri laaa ...










betul cakap hgg , aku mmg da boleh hidup tanpa hgg pon ,





even , hg cakap yg hg ada bwt fake relay gn org lain 
aku still mampu gelak dgn bangga ,, 
series cakap , aku xrasa pape ..
kosong . . . . 










sebab pe ekkk ?
maybe , , , ,







sayang tuh da hilang ka ?





kalau hilang sekalipun , salah aku ker ??






aq xrasa sepenuhnya salah aku kan ...
dan !







aku xcakap salah hgg . , ,
maybe salah dia yg bwt aq rasa mcm niyh ,,,
macam aq penah cakap :







maafku xbisa memilih dirimu ,
kerna ku terhanyut mencintai dia ...






sape dia tuh ?








entahh lahh , hanya Tuhan jer yg tawu ,








di hati ini , Hanya Tuhan yg tahu ,
di hati ini , aku rindu padamu ,
tulus sanubari ,,, menantikan hadirmu ,,
.......




okbai , 49 days da start daa ,
semalam lupaa nak tgok ,,
hehe , bleh tgok malaikat dia ,,