//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my blog . gomawo :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Syeera Noona
Others:   


kena ikut pendapat org jugakk ..

 
 
w'salam ... wahh , ttbe plak aku jadi baik , bg salam .. da insaf , menyesal , yelaaa selama hidup 17 tahun 6 bulan 24 hari nih byk dh terbuang dosa-2 tuh ,,,
 
' eyh , alaaaa , kita kan pandai , comell pulak tuh , xkan la xde org minat , atlist ada jugak org sayangkan kita kan peah ? , kte dua jer ada sume tuh , dia xde '
( sentapp beribu kali sentapp )
 
 
 
nilai murni dpd cerita tersebut :
* untgg lah hgpa kan , pandaiii . aku jer yg pandai tp kurg sikittt..
* untgg lahh , aq xcomell mcm hgpa pon ,, xde market mcm hgpa , x fofulaq pon..
* aku pon xde secret admire ,, xcm hgpa , keliling buku lali ada ..
* dah tuh hgpa ada jugak org sygg , bestt sgtt kan ..
* bestt sgt kan , kata kat bestfriend sndri sbb nak 1 kepala gn kawan hg .
* hgg xrasa ker best friend hgg tuh makan hati ?
 
 
pandangan aku la kan :
^ tu hak masing-2 , utk disygi or not ,,xsmestinya kau market sume bnde kau pulun kan ? , dan x smestinya kau cantik , gebu , comell , hott kau dah bajet bagus , awakk .. Tuhan x pernah tidur , anytime jer boleh tarik balik sume tuh sbb kebongkak-kan hambanya .. sekadar mengingat antara satu sama lain ..dan jgn nilai org yg xlawa , x pandai , hodoh mcm aku nih xde org syg .. insyaAllah ... suatu hari pasti ada .. sbb.."wanita yg cantik akan membuka mata lelaki. Wanita yang baik akan membuka hati lelaki. #UstAzharIdrus " ,
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
btw , awakk , kitee dh 13 bulan kan , tahniahhh !
happy annvsary 13 month ,,
sukeee sgt ayat jiwg rusting tuh ..
hehuhehu ..
nanak panda ? bolehh ,,
kissing star xpe , ktee tunda 5 tahun lgg ..
 
 
 
 
 
 
- takotttt , mak xde .. g kl tinggal aku gn intan ,, sabaaaa-2 , kuatkan semangat anda