//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my blog . gomawo :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Syeera Noona
Others:   


xtaw la nak gtaw cemana dah ..

24 may 2012...


* just nak habaqqq kat hgg , kecewa gila gn pgai hgg .,,
* tape aku xkesah xjadi pon ,,,xjd lgsg pon xpe wehh ..
* aku pon xkesah hgg nak balik perlis jmpe ayah hgg ,
* tape aku x kesah , tu ayah hgg ,,
* aku pon xkesah xcelebrate lgsg bnd tuh ,,
* tape , aku oke jerr ..
* aku xkesah pon kalo xjmpak hgg langsung , sbb aku boleh hdup dgn cara mcm tuh ..
* xtaw la plk hgg kan ? , alaaa , agak-2 rindu aku , jmpe jlaa ayah hgg slalu ..balik perlis tiap-2 minggu...
* tape , xkesah...
* aku oke jer ... watlek sudaaa...
* aku pon x nak la , hgg nak bg apa pon ,, aku xsuka ! , ada paham !..
* tu jlaaa ,,, moga-2 hgg selamat pergi dan balik ,,,
* jgn lpe balik kpg gak jmpe mak taw ..
* aku tape , aku ada kat skolaa , buzy ....
* aku ada kawan-2 aku , jgn risau ,,
* kecewa sangat kan ...
* berbulan-2 plan , last-2 cm nehh ,,
* tape , kta mampu merancang  tuhan yang menentukan ...