//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my blog . gomawo :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Syeera Noona
Others:   


camping day at Caravan Park , Taiping


- hye rumah !
- rindu aku x? , rindu la tuh ... gedikk
- a'ahh , bru balik camp ..
- bestttt oooo ...
 
* HARI PERTAMA ;
- dan-2 laa , mai bulan plk kan ..
- period pain >?? , sakitt gilaaa ...
- alhamdulillah , lpas call mak da oke ckit ..
- mcm-2 bwt hari tuh ,
- aku goreng telur dadar ? , jd hancoqq , nseb bek habis dorg makan ...
- mlam tuh , aku xmampu nk bwt ppe xtvt pon ..
- sebab ? ,
- xnampak apa ??
- nseb la haziq tlg jd mata aku sat , tnjuk kat aku mne aku nak pegi ?
- sumpah ! , xnmpk ... hnya mmpu dgr suara org jaa ..
- malam tuh tido dgn 3 lapisan kain tebal ..
- sejukk kot , bwah kipass plk uhh ..
 
 
* HARI KEDUA :
- herghhhh , pkul 3 kna bangun dh , sbb kne mndi awl ... nty tkot berebut ..
- lpas tuh , tggu apa lg ..
- amek selimut kelumbung badan balik laaa ...- back to sleep..
- pg tuh , daki bkit larut ...
- ohh yeahh !
- aku dpt bukti kan ,, aku bukan nak manja ,, yg x mampu nak bwt apa-2 kja pon ..
- alhamdulillah , aku mampu buat .. diorg xpcya ? , lantakk laa
- lps tuh , pertandingan memasak , cegu aminah dtg .. tlg dia masak .
- sdappp , makan kari ayam ..
- tah pape jerrr , chipmunk uhhh,
- dok perli-2 pbsm , cakap mne bleh ad puding la bgai .. elehh dia tuh , siap ada nenas la apa la , bahan dr hutan ke uhh ? , xkan ,,,
- senyap terus bila kne perli balik gn cegu !
- puasss hati ktwg ...
- sbelah ptg plk ... kne bwt orienteering .. sumpah ! , penattt .. kne lari-2 la bagai ..
- aku ?? , xlari sgt pon , buli bdak form 2 ja larii .. hehehehhh ,, sorry ?
- sebelah malam plk , malam kebudayaan ,,
- sungguh ! , gelak sakan sume org malam uhh , tmbah plk time BOMBA gn KOREKSIONAL bwt sketsa .. sabaa jlaa wehh ...
- gn TSUNAMI RINDU laaa , pa laaa ... yg budak sabah tuh plk adoii lg 1 ceritaa .. bapakk ??smpai buat gaya ... rasa nak g lempangg ja skit ...
- bukan meluat , tp dy bwt mnjadi .. hahaha
-fahmi dgdut plk , lg lawakkk .. berlakon watak izzah dlm ombak rindu ...
- euuuwwww , menggoda beb ,
- aku yg pmpuan ni pon xmampu nak bwt mcm dia ...
- werkkk ..
 
 
* HARI KETIGA :
- yeayyy , hari nak balikk ...
- pg tuh lg skali sjukkk , mcm sbelum ni la kan ...
- haihhh , naseb bawak selimut , ikt hati xmo bwk ..
- pg ni , kne exercise ..
- yg jd model kat depan sume pelakon malam td ..
- then , siap-2 kmas brg ..
- plg leceh kne pkai uniform sgala bgai ...
- lemaihhh ...
- msa yg d tggu-3 ..
- balikkk , yeayyy ..
- akhirnya , aku kat sini tgh menaip cerita ...
 
 
APA YG AKU DAPAT SPNJG CAMPING ?
- aku bole twu yg mne kwn yg boleh harap .. yg mne x ?
- yg mne kwn yg jnji tuh , jnji ni gn aku , tp xbuat ..
- dan aku jgak bole twu , sesungguhnya aku xsuke org gne brg aku , then bg hilg ..
- menyampah gilaaa time tuh kan ...
- tnyer ngekngokk uhh ,
- rimass , ble jd cmtuh , msti aku ngis ..
- the chipmunk , legaaa , dh x dgr suara dia , klo x .. mak aiiii , tiap-2 jam dia nak membebel jaaa ..
- dh la sruh bwt tagline apa tah ! , geli nak bwt ...
- tkot kne tolak mrkah , bwt jgak laaa ...
- dr situ jugak , aku bole nmpak , yg mne dikatakan kawan yg selfish !
- rmaii wehh , bukan nak citer blkg ,tp aku twu la , aku x buta !
- sajee , xnak bsarkan maslah ,,,
- aku bkn jnis pdendam sgt pon ,, just terkilan tuh ada laaa ..
- btul cakap cegu .. dgn ber-camping , kta dpt knal mne 1 kwn yg baik , dan mne yg x ,,
- aku da nmpk sume uhhh ...
- kkdg bnda mcm ni , bwt kte jd matang ..
- xsalah kan pikir mcm tuh ?
 
^ ok laaa , tu jer kot , spnjg camp aku nak cakap
 
 

* sedapp oo , bpe kali tertelan air liur tgok ..






* menikmati suasana ptg bersama mereka :)












* ni la geng-2 yg senaseb gn aku , xbleh smyg , termasok madi .
hehehehh ...







* PBSM ...







* khusyuk ..






* oke , thnx to uncle haziqq ..
sebab mlm tuh terpaksa jd mata aku ..
kerabunan malam ..
# xsukaaa gmbaq nehh , aku nampk gemokkk ! , mmg gemokk pon !
okbai !