//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my blog . gomawo :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Syeera Noona
Others:   


251 ..



 
 
 
sta bira bira sta sta bira ..
sta bira bira sta sta bira ..
 
 
 
sekian ..
cnblue - still in love
 
 
- sakit perut gelak malam selasa nihh ,
- bapak aku nak buat siaran berita untuk golongan pattani aka ORG BATU KURAU ..
- lenguh urat perut aku gelakkk ..
- apa laaaa abah errr ...agak-2 laaa ..
- mak pulak cakap : kalo ada berita mcm tuh , sume lari tdoq !
- sabaaa jlaa ...
- hari-2 ada suratt , lebih pada bos lg aihhh ...
- nak copy karangan kat internet ,,, takott ! , sebab syarat dia kata , nak hasil sendiri ..
- bwt jlaaa wehhh , spa suruh hgg pilih tjuk lain pada org !
- sabtu smpai isnin , kem pulokkk kan ,,cemana nak bwt karangan ,, errr , ??
- rumah kak suwaibatul kne pecah masuk semalam ...
- naseb adik dia balik rumah sbb nak hamek duit , kalo x ! xtawu la , da la xde sape kat umah
- mak cakap : pintu , tingkap , sliding door makesure ttop ! , buka klo perlu jaa
- takott la toh ! ....
- aku pun takot jgak sbenarnya ...
- jiran aku lg kerek , ingt pencuri tuh nak rompak moto baru dia , dan-2 bawak masuk dlm rumah .. laaa ish !
- PERHATIANNNN :::: muhammad hakim bin shaidin , i miss you ! , heheheh ...(gedik ) ? , FINE !
- da bpe lme x jmpe , xpela .. tggu annvsary nty jlaa kot nohhh , tuh pn xtaw jd ke x kan ...
- ingat ! , xde sape perfect taw , saya perlukan awak , utk bwt hdup saya perfect , dan awak pon mcm tuh kan .. jgn nak give up cepat sgt , tuh bukan awak ....
- asal sume pic aku download , sign name dy nama HAKIM ... shottt betulll
- nihh nak habaqqq , benci dashboard baru !
- okbai !