//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my blog . gomawo :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Syeera Noona
Others:   


248 ..

A : hang nampak mana aku letak handphone aku tadi?

D : last tadi hang letak kat mana?

A : kalau aku tau,takdak la aku nak tanya







Tumblr lagi taw ...
 
 


- teruss jd burukk ..





- kan ... last-2 on9 jaaa , dah taw dahh ..




- apa kata kau ?













- takott kan kau ? , aku la tuhhh ..










- untonggg lah kau kan , ada BB then , sibuk-2 tnyer pwd bbm org ..
aku hanya mampu memiliki samsung champ jeww ..




- yeahhh , pesanan ikhlas dpd bestferen kau jahh ...
 
 
 
 
 
 
* kat area rumah aku ada maknyah-2 baru pindah , last-2 kna serbu polis .. motif ? , aku kat skola la
* hari nehh tempuhh hujan , balik peningg-2 lalatt ..
* makin malas nak bwt homewokk ..
* sakit usus layan pgai kak kika ( nabika ) , adoiiii ...
* rindu dia lagi .. wehh , aku rinndu hgg nih  , taw kan ??
* teringin nak sundae ,, awakkk ? , can wee ?? , i'm yearning for it ...
* menungggu dan menanti hari tuh ... 
* putri demamm , xske ! , xtaw npe .. rimasss ble adik-2 aku ad yg x sihatt ..
* okbai ..