//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my blog . gomawo :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Syeera Noona
Others:   


239 ..



.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



.
.
.
.
.
.
.
.
.





i will be there , if they need me one day ..



























- aku pon xfaham apa yg dia komplen pasal aku , tu x kena ni xkena ...tp mcm biasa ...
- aku pon ada bebai aku jugakk kot ..
- hgg tipu aku hidupp-2 ...
- mnyesal gila caring kat hggg .. smpai nk makan pon tingat hgg makan ka x ?
- bila ttbe tringat aku baru cari aku kan ... kalo x ? , haremm ...
- sume salah , call salah , msg salah , chat ? lg la salah ., mcm selalu .. mnyenangkan hidup aku ? , OFFLINE fon ...
- hatipun x susah ...
- homework bole jalan , on9 bole on9 , nak tdo awai pon bolehh ,,,
- then , esok aq tawu jd hapa ? , kne bebel la kan .. mcm biasa jugak .. tebaiii kan telinga ..
- x semua org PERFECT ! , ingt uhh ... kamu ponn same .. jgn cry salah orgg jaaa ...kamu blom tntu btul lagi ..
- okbai ! fenat membebel ....