//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my blog . gomawo :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Syeera Noona
Others:   


it's okey , it's alright !





ma ma ma ma ma ma ma
pa pa pa pa pa pa pa pa
( asyik mak jer kan , kesian ayah ,,,)

laaa kata da baik ? ,
awt x ngam lagi ?

sorry sayang , 
i can't ..
once saya rasa tersisih , rasa dipulaukan ...
susah utk saya take part balik ...
part saya pon da tinggal dlm tuh ..

ikut suke la , 
pikir la apa yang terbaek oke !
thnx ...

maaf ,,, saya bukan jenis yg tegur org dulu ..
sometimes ..
saya perlu di tegur .
anda , anda dan anda pon faham ..
saya bukan jenis yg peramah gilaaaa kan ..
saya bukan terlebih mesra alam ..
thank you ..

- nmpak sgt selfish , org da baik gn hg , hg buat muka ketat , muka longgaq pulakk
- saya bukan selfish , tp saya " KEKOK " ( ala-2 mcm budak bru masuk skola uhh )
- saya xreti nak mula kan apa yg saya da berhenti ,,, i need the starter ,,but how ?
- saya x tawu , sama ada mereka tawu atau tidak , saya sayang mereka  .. 
- saya x tipu , saya mmg perlu kan mereka ...
- saya juga x tipu kkdg , saya rindu gelak tawa mereka ..
- saya juga xkan tipu kkdg mungkin mereka juga rindu kan saya ...
- saya sebenarnya xkan berbohong ,,, saya perlukan mereka di saat-2 begini...
- sumpah ! , saya benci knp saya jd mcm niyh ...
- saya bukan mcm niyh , like i said , i need the starter ...teach me plss ..


_ annyeong _



i need someone , who i can walk with ...