//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my blog . gomawo :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Syeera Noona
Others:   


Drama ...




Putri skrg ..


- pandai sebut dgn clear " KAKAK " .. ( wehh , bahagia kot. sumpah !)
- pandai nak merajuk , touching-2 dah ..
- pandai makn nasi sendiri ,,, ( alhamdulillah )
- minum susu sendiri ..
- cari mainan sendiri ..
- hobi dy ? , keja nak p jalan nek ketaa jaa .. ( mengada )
- pandai nak tgok tv ( tp part iklan je laa )
- sukaa gila gn iklan oreo , softlan , ribena ..




- saya gila gn patung harimau & kucing dy ..
- suka menulis ..
- da pandai lukis bulat-2...
- manja betuiii ..
- suke bwt ngis mnje-2 .. ala-2 shuweeettt .... ( bwt muka mnja la tuh )
- suke sembang ... ( gn org tertentu jaaa )
- nak nyanyi jer slalu .. 
- dy minat jugak korea ..
- excited bila tgok boboi boy ...
- ktwg gelar dy " YAYIN " ( yaya & yin )


mcm-3 lahh dy boleh bwt skrg ...
alhamdulillah ..
umo dy baru 1 tahun 1 bulan .. 
tp 
dy boleh bwt sume tuh ..
bangga gilaa ..
1 jer masalah skrg ..
dy xboleh jalan lagi ..
mungkin sbb mngada-2 lg kot ..
hope la dy cpt jalan , 
sng keja aq ..
xyah dukung-2 dah ..
letihhh ...

lepass niyh mak cakap nak ajar dy basuh kencing & berak pulakk
umo 3 tahun nak anta skola dah ..
syiokk la dia ...
siap da beli beg & ada pensel box sndiri lg ..
berebut gn amad ezral kotak pensel ...
beli 2 teroiihhh ..


aku xsuke tgok adk-2 aku sakit , 
or pape jer ..
sediyhh kot..
mmg aq akui la , aq mmg garang gilaa pn kt umah ..
tp 
aq bukan jenis diam & tgok jer bila jd ppe kat adk-2 aq..
kkdg smpai ngis kot..
tgok mcm kes amad ezral dulu tuh .
mata dy kena org baling besi ..
aku nangis kot..



ayah aku cakap ..
as kakak yg sulung ..
kne jaga adik-2 ..
aq xnak adk-2 aq mcm aq ..
ylaaa ...
aq xtwu ppe pon ..
kje-2 rumah bukan aku yg bwt ..
kkdg jer ..
thats why 
aku dok suruh adk aku jer bwt ..

aku xsalahkaan sesape ..
knp aq jd mcm tuh ..
mayb sebab dlu masa kecik-2 .
mak ayah aq jenis xbg aq bwt ppe kot ..
tp 
aq cuba jugak apa yg aq xtawu ..
mungkin x sehebat mereka la ..
mereka pandai masak ...
buat tuh , bwt niyh ..
aku ?
aku cuma tawu yg basic-2 jer ...
sediyyhh kot,,,
( xpe lps spm , aq nak amek kelas masakan lahhh )




- ustazah kata jgn puja org melebihi had , SYIRIK ! ..