//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my blog . gomawo :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Syeera Noona
Others:   


*_^....










- maaf berpuluh kali maaf , segan beribu kali segan , malu sejuta kali malu , mngada-2 sekali ja ... 
- jengg-2 , paipai ...
- malas nak cakap pape ,,,
- boleh x nak cakap depan-2 pon pkir perasaan org lain sama , eyh .. kalo aq xsyg kau da lama aq blahh kot
- syg pnye pasal la aq stay tahan jer , 
- payah btuii hdop gn org yg xpaham aku , ikot sesedap mood hgg ja , aq pon ada mood gak kot.. agak-2 aa..
- respect saya sbg seorg gadis yg bebas , please ... saya bukan dilahirkan utk di konkong oleh org lain , saya bukan robot ..
- belajar hargai perasaan saya , 
- saya x mampu sayang 2 org yg sama dlm 1 masa ...
- saya jugak ada kelemahan sendiri , sila jgn gunakan kelemahan saya utk kepentingan anda .
- bila saya cakap " TAKNAK "  means , saya mmg xnak ..
- jgn nak paksa-2 saya boleh x ..? , rimasss .... lemaihhh haihhh ...


ergh ,,, dh chaw !


# susah kan , bila hubungan tuh x direstui ,,, 
tumpang sediyhh :'(