//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my blog . gomawo :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Syeera Noona
Others:   


221 ..






astaghfirullahalazim ...,
skali lagi saya terlupa ..
hari niyhh annvsarry ktwg yg ke 9 bulann ..
( patott la td suara beliau seposenn jaa )
frusstt la kot , bukak-3 blogg xde any post psl tarikh hari niyh,,,

awakkk-3 ..
kte da 9 bulan niyhh ..
-take care ..
-tenggss for everythngs ...
- tengs jgak sbb sabar dgn perangai aku mcm niyhhh , bebaii x abeh-3 kan ...
- sorry coz hari-3 kne marah gn aku ..
- sorry jgak , aku slalu bad mood jer ...
- sorry kkdg aq termaki hgg .. xsngaja kott .. marah sgttt..
- sorry , sorrry-3 ...
- awakk .. nak ckp samting , paham-2 jla kan ..
- da 9 bulan , tp 3 bulan xjumpakk .. serupa org gila pn ada ...sbar jla kan ..
- hope la , kita mcm niyhh jaa ...
- aq pn sbnarnyer kkdg tuh action jer nak clash , sbb aq tawu hgg mesti xmmpu pnyer nk time , kan-3 ?
- tengss wehhh , slalu ada dgn aq bila aq ada masalah , time mimpi ngeri pn hgg ada dgr citer aq..
- masa aq sng , masa aq susah , masa aq nangis , masa aq happy ... hgg slalu ada.
- wehhh , hgg bukan jer bf aq , tp bg aq , hgg da mcm kawan baik aq , apa jer masalah aq , hgg ade ..kkdg hg mcm ustaz aq plk , nasihat mcm-3 , lenguh telinga dgr .. tp aq dgr jgak ...
- bila nak nyanyi kt aq ? , da lme x nyanyi kan ...( suara hgg sedapp , bolehh laa..)
- awakkk , jgn gaduh-2 dah naa , saya takottt ...
- jgn sakit-2 da taw , saya risauu ..


saya sayang awak ,