//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my blog . gomawo :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Syeera Noona
Others:   


220 ..








alhamdulillah , taun ni dpt wakil LMS ( larut matang dan selama) plk ....
selama niyh ,,,
aq candidate's KERIAN jaa ...
ada pembaharuan ,,
tahniah !

hgg dok LMS , kerian bnda hapa ?
a'ahh laa , lupaa ..
lg skali taun niyh aku masuk pertandingan tenpin bowling lg ..
sumpahhh wehh !
aq skali ja trainning ....
tp alhamdulillah ..
skor aq terbaekk la jgak ...
wlaupun xdapat top 6 ..
( oke , dlm aku gn kwn-2 aku .. aq yg tertinggi kot )

diorg untongg la .. dpt trainning slalu ..
aq dpt train skali jaa ..
tp masa dy bg masa 5 minit tuh ..
aku buat sungguhh-3 ...
sbb aku takott dgn kurg latihan , tekanan lg ..
skor aq drop ..
alhamdulillah jugak ...
x jd cmtuh ..

aku ingat lg apa cikgu-2 skola lama aku 
dan akak-2 , abg-2 senior cakap dlu ..
SABAR ...
perkara yg kita kne ada ..
aq bangga dgn diri aku ,,
sebab bwt pertama kalinya ..
aku mampu bersabar ...
dan bertindak dgn tenang ..
masa tu pn aku pn tekanan jugak.. 
sbb kwn-2 aq hampir-2 nak drop ..
it's oke la .. taun niyh xdapat sijil nombor berapa-2 pn ..
dpt sjil penghargaan jd laa ...
tahniahh kpd yg terlibatt ...

kt sana mcm-2 muka ktwg jmpak ...
mle-2 ayu jmpe muka mcm nana ..
then ,, mcm muka te'i ..
lps tuh dah agak dh ..
mesti jmpe muka mcm atie .
mmg sah jumpakk ! ..
bdk lane sblah ktwg ja ...
nur nabilah nama dy kot ..
budak mrsm ..
sejibik mcm atie ..
muka sme , everythng laaa ... dgn gaya-2 skali..
lawakk btui ..
muka mcm sinchan pn ada ..
dgn kening tebal dia ..
hekhekhek ..

- usaha tanda kejayaan -