//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my blog . gomawo :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Syeera Noona
Others:   


217 ..




how I can forget everything about you? never..I still remember all about you..I wish you know that I care about you even you not with me again..












































































- nak taw ? , aku mmg terasa gila bila hgg cakap .. boleh x masalah sendiri jgn cita kt aku ... 
- oke , tapa ... lpas niyh hg toksah taw apa dah ... aku pon xteringin nak gtaw dh ...
- naik luruh jantung dgaq hg kata lagu tuh ,, tp aq still cover ? , slalu nyer kau perasan ... tp smlm ,..???
- dah ! , aku xsuke hg nak bwt baik dh gn aku .. hg taw apa ? , aku meluatt gilaa... hipokrit ,,, !!!!!!
- pasal kredit pon nak kecoh ! , sapa suruh hg call .. ada aku suruh ? dakk kan .. sila bwt muka tembok sikitt naaa 
- hg nak taw .. aku xnak cakap bnda niyh kat hgg , tp mcm aku slalu cakap .. aku bukan jenis hipokrit ,,, so aku nak cakap la..
tahniah laa , anda telah tanamkan kebencian dlm hati saya .. stiap apa yg anda kata kan jd racun ja ..
- aku da terasa gilaa da lme dah , tp ble aku bersuara jer , hg cari salah aku balik .. kononya hgg ja yg baikk ... yg jahat sume aku laa...
- tape mcm hg slalu cakap , aku jer yg jahat .. lantakk aa .. peduli hape ,,
- perhatian satt , aku xcita bnda niyh kat hgg sbb hg xmaw taw dh masalah aku kan , so xjd masalah la aku citer kt blog niyhh ..
- erm .. sila buat hal sndri .. aku pon da x teringin apa dah pon ,,, bg la 1 lori coklat kisses pon .. aku bakaq jaa ...
- bukan xnak m'hargai ,,, tp rasa mcm xguna ja bg mnde-2 cmtuh ! , membazir .. g sedekah kt masjid pon baikk ...
- aku taw hgg mesti baca pnya entry aku , kalau terasa .. pndai-2 la na ,, muhasabah diri tuh ,.. pikir apa salah aku ? , apa salah hgg ..
- aku pun naak bgtaw , aq pon boleh hdup dgn usaha aku sendiri , tnpa m'bebankan hg ..
- maaf la kalo selama niyh aku byk bebankan hgg gn masalah aku ... anggap jer aq xpenah citer ... k daaa..







 ♥ noona ♥