//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my blog . gomawo :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Syeera Noona
Others:   


Kau ada apa? , meh share ~
















zaman sekarang sume dh fames kan ,,,
yelaaa , pada org yg xtaw gune touch screen dh gne touch screen ,,,
dpd org yg buta IT , terus celik x katup-2 dah ...
tuh dy ggih smpai tahap tuh habaq hg ~

oke fine , tuh hak kau la nak menunjuk ke hapa kan..
sikit aku x kesah...
ingat aku cm hg ker , 
ske tayang gadget-2 mewah hg kt org ...
wehhh , hg mabuk ka..??
ingat org sukaa ka wehh...
aku rasa la , 99.9% akan ckp cm nehh

 #  " best la hg dapat ipad ...eiishh geramm la aku..dalam hati [dy nih sah kaya , kawan aa apa lagi....] "

# " auwww , bole buat kawan nehh lebih pada tuh pun i snggup u , can we...?? "



hahahhh , hg nak ka cmtuh..??
aku xnak la kawan gn hg kalau muka hg muka menunjuk...
meluat gila babeng....
beringat-2 la oii...
bukan hg sorg ja ada ,
tuh dok menunjuk sgt silap arybln org tuh rompak hg...
kan ...
[aku x mnx laa...tp tlg la sme , kontrol sikit rasa menunjuk hg tuh]


p/s :::: aku rasa kau tuh mayb perak kot,,or terlebih bgge ~ , oke fine ..teruskan lahhh kje kau tuh...xde spe nak kacau , menyampah lagi ada laaa...


jangan tindas kami yg miskin neh :-