//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my blog . gomawo :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Syeera Noona
Others:   


Aku & Dia dah PUTUS ~






Berita nihh mesti menggemparkan seluruh warga dunia , kerana hari nihh , berakhir nya kisah kami ...tiada lagi NGEKNGOK , x akan ada lagi NGOKNGEK ...

awak , saya mnx maaf , ya mmg kputusan saya ... maaf ~
sekali lagi saya buat awak hancur dan musnah kan hati saya sendiri ...
1 kata yg saya mampu ucap ..
saya mnx maaf ...
awak jaga diri oke , 
jgn tunggu saya , 
sbb saya x akan tunggu awak ....
cari someone yg lebih baikk dr saya ..
bg saya awak yg terbaik dan kenangan terindah dalam hidup saya
sejujurnya , 
saya syg sgt-2 dekat awak ,
tp macam yg kita duga , 
kita mungkin x ada jodoh mcm yg kita impikan ...
awak , don't do anything recklesss ,,,
ingat mak ayah k , 
sekalipun saya bukan org yg berdiri d sbelah awk , 
setidak-tidaknya saya pernah berada d situ
sekurg-kurg nya saya pernah singgah d hati awk walaupun sesaat ...
jangan lupa solat oke , 
belajar elok-2 , 
cari kerja elok-2 , 
buat saya bngga dgn awk suatu hari nty...
oneday saya akan tunggu bmw zx4 biru lalu depan saya ...
saya harap itu awak ...


" dah jauh kita jalan , last-2 mati skrg ..lpas niyh org kne teruskan hdp tnpa kmu la kan ...
macam kamu selalu cakap , kita macam motor , kalau xde mnyak mcm mna motor nak jalan , 
impian kita hancur , saya dh xdapat nak jge kamu ,,, lepas nih xde spe nak nyanyikan utk saya tiap kali nak tidur , xde sape lagi yg nak tenangkan saya bila sy tgh marah , xde spe lagi yg nak pegang tgn saya kalau sy tgah takut , xde spe lagi nak gelak-gelak gn saya , awak pulakk x akan dgr lagi sy kutuk-2 awk macam-2 , saya maki-2 awak laa... saya mnx maaf , seberat mne saya sukar nak lepaskan awk , sebesar tuh sy terpaksa lepaskan juga ,, dlm hati owg hnye wjud kamu .salam syg ~


video



video


p/s ::: sumpah saya syg awk ,,,,,