//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my blog . gomawo :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Syeera Noona
Others:   


Tak payah nak fake sgt la ~





huit ~ . . . 
hehehhh . . . 
mmndangkan facebook sedang dilanda masalah kelembapan , 
so aku amek mase niyh hupdate velog niyh , 
kali niyh bukan nk mngata ke nak kata jeles ke hape ker , dengki laaaa
NO oke ~
niyh just pengalaman ja ,

berbalik pada subtopik...
kau rase-2 mne kau slalu jmpe perkataan fake uh ,
mostly lam fb kan ,
kt mne...??
biasa la kt HOME uhhh.....
aku pun slalu jmpe ,
xkre la kawan aku ka , org lain ka , fan page ka ,
td kt skola pun ada kwn aku citer bnda niyh .

FAKE...!!! -means palsu or cm tipu laaa

slalunya orang akan buat mcm ni laaa ,
diorg cari somebody yg ad muke elok sikit , then curi pic then wt acc fb gne pic org tuh
then bila tuan punya pic terjumpak , mmg hangin la 1 anggota dan rongga-2 badan beliau....
yg mnjadi tnda tnye pd aku..
weyh , ap motif hg nak curi-2 pic org then wt dp sndri...
oke , slh 1 faktornya sbb nak mnambah bilangan frens . . .
weyhhh , muka aku yg x vogue niyh pn ad la dekat 1000 dah fren ,
tp muka bajet hot gne pic org cm kau pun aku ase 50 pun xdan...
amat lah mnyedihkan...
bukan nak riak , aku xfaham ja masalah org mcm tuh ,

then , cter lain . . .
upload pic berpuluh-2 siap dgn edit by photshop la , photoscape la
then , publish bole plk ckp fake la buruk la hapa laaa...
padahal sajew nak cari publisiti murahan !
weyhhh ! nak taw x ??..
aku meluat gila vhavi...
jgn harap la aku nak like or komen kalau pic korg tulis cmtuh .....
dh ase cantik , lawa tuh ngaku je lah ,
toksah dok bajet fake sgt laaaa....
buat manusia yg fbwalking kt stu meluat ja ,,

lain kali tulis je la 
" aku mmg comel , so ap cdangan korg..?betul x... "
atleast ble kau cakap mcm tuh , 
ktwg twu kau xbuat-2 ,
ni x...
edit smpai yg hitam jd putih ,
yg putih jd hitam ,
yg buruk jd lawa ,
jerawat berpuluh-2 kt muka terus hilg
then wt ayat cmtuh ,
tlg la wehhhh ,
geli urat usus aku jaaaa ,
sbb tuh aku xbpe ske manusia cmniyh ,
sorry to say la ,
aku bknyer jnis ckp blakang-2 
aku ble series , aku mmg series btul ....

aku tawu , aku x secantik korg , hodoh !
buruk . . . .
oke aku faham ,
aku terima semua tuh ,
sbb tuhan dh tentukan paras kejadian kita masing-2 .
so sbg khalifah atas muka bumi niyh ,
tugas kita bukan utk mnunjuk-2 , mnayang-2 bnda yg kita buat-2
cbe la jd contoh pd org lain .

kpd yg terasa , aku mnx maaf sesangat-2 dr hjung rmbut smpai hjung kaki
aku jz share apa yg org lain xske , yg kau mayb xtawu . ,







p/s :::: jom sama-2 bacakan yaasin utk paklong aku kt penang 
yg tengah sakit tenat , 
agak sediyh bla xdapat pegi ~ 
hope la dia kembali sihat , 
amin  . . . . .