//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my blog . gomawo :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Syeera Noona
Others:   


Tahniah malaysia ~


first of all , 
congrats la malaysia ,
u all did it , 
menang !!!
alhamdulillah ,
rezeki korg kan ...

memang xcited gila aq tgok semalam...
mase indon masuk gol mnit-2 awl terus hilg arah , 
herghh...
tekanan-2 , 
xmaw tengok dh ...
tp tgok jugak ...
smpai dh habis mase pon tgok lg...
then perlawanan dilanjutkan smpai ke masa tambahan dan sepakkan bola , 

ketaq habaq aggg ~
nak taip msj kat kwn-2 aq pon xterdaya , ketaq xkira ..
sebegitu ggihnya aku gn bola kan...
[mmg dr skola rndah lg cmnihh]

syg smlm izzaq xturun , kesian dia ..kaki sakit kot
smpai bertongkat la bgai kan...
wan z pon injured jugak
kesian dorgg , 
wlaupun tnpe dorg , yg lain still bole mainn

muslim !!!!!! , what are u doing , ??
hahahhh ...
first time tgok muke muslim cmtuh
mati-matian mngaku dia x slah...
hahahhh ,
1 family aku gelak tgok...
first time jugak la aku nak puji muslim nihh bab dia sggup wt apa jer nak pertahankan benteng dorg ~
oke fine [ bangga sat mira ] hahahh ...

malam td tdo dgn lenanya , hahahhh ...
thanx harimau malaya coz buat rakyat malaysia bgga gn korg
termasuk aku , wlaupun aku cme skadar pelajar sekolah menengah yg polos....


semalam ktwg pnye jamuan kls kat taman tasik taiping ,
so , ni lah antra yg hadir,,,