//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my blog . gomawo :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Syeera Noona
Others:   


Our ' DREAMS'.



 no plat ::  AS29

motif gambar ::: niyh pembetulan dpd entry sblum niyh , hahaha
ngekngok pnye akim ~ ,
bkn nk tukaaa
gerdikk ,
hah! , tuh la yg digambar kan mcm kreta ktwg nty , tp maksure , 
warna biru , pnat survey .. . tp xde

tujuan ::::: smlm aku silap post gambar , sehari semalam dia gelak kt aku , 
so aku harap hari niyh betul la gambar mcm niyh ,
jgn la gelak !!!!!
cakap je dh laaaaa ,
1 jer yg aku x berkenan ,
nbe plat dia , xbest !
dh ckp arytuh nk bwt NA29
niyh , tukaa ttbe lak . .. . bkn nk discuss ~
pape pon , lawa x..?
hahaha


p/s ::::::: pening kpla balik klinik , 
dh tuh trus p tesco , 
shopping brg dapur , 
jumpa pashmina , 
tp syg . . .  
aku x berkenan , sbb lembut sgt kain dia , 
nak beli yg kain satin , 
tkut mak marah , 
so keputusan : xbeli , beli kt pasar je la kot , 
xpon tggu bapak aku balik dlu , 
bru boleh kot  . . . .
smngat tgok mira gn atie dh try pkai , 
hehehehex