//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my blog . gomawo :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Syeera Noona
Others:   


Happy Holiday - SAD holiday

memang tugas kita kan sbg pelajar , 
dh mnjadi adat pon ,,,
bila cuti jer ade homwork...
ala kalau setakat 2 3 tuh small matter ja ,,,
tp kalau soalan dia jer dh 2 3 blom cmpur gn a , b , c dy lagi ...
huruf roman lg laa...
adooiii , 
pening-3 ....



suatu pagi :-

baby :: mak npe xbeli bku pnjg kat bby , nak bwt karangan nih ...
mak :: alamak , mak lpe laaa ...esok la kua beli...
aku ttbe mnyampuk ...
aku :: wehh , ag ade hmwork ka..?? byk mne....
baby :: alaa , kalau setakat 60 karangan byk kot !
aku :: kesiannya hg ,,,
baby :: ag xde hmwork ka kakak ..??
aku ::: alaaa , aq siap awai g , sblm cty buat dh... [bajet jaa]

45 saat lpas tuh ,,,

OMK , 
wehhh ...aku lpe aq ada hmwork addmath,,,
baby :: padan muka ~
aku ::: kuang ajaqqq....
baby :: hahaha ,,,
aku ;:: mak esok beli ketas kajang skali taw ,,,
mak :: hampa ni laaaaa , ishh ~
[hehehehehehhe]


tengok-2 , baru bpe mnggu cuty , 
hmwork terus lupaaa , 
seyes lupa gilaaa kot...
nasib baik aku teringat,,,,
kalau x...
mmg xbuat la oii....
[ lega sat , hmwork agama aq dh buat sblm cuti agy , bi pn sme tggal addmath je laa KOT ]

p/s ::: KOT -simplest word that tell us we don't know , or not sure ...





ngek , jom la tgok twilight !!!!! , dh kluaq kot...
bila nak p ...
mcm xjdi ja nk p kan...
xpa-2 bagus la ,,
aku ske org yg mungkir janji nehh :_
buat la lagi taw ...