//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my blog . gomawo :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Syeera Noona
Others:   


Famous la ta tuh :-


apa motif like status org banyak-2
[mean kt fb] 
sebab , 
dia fames..??
sebab dia hensem/cun
sebab frenlist dia rmai , beribu-2
cmtuh..??
or status dia mmg best la cmtuh , kena dgn mood korg pulakk...
dan yg peliknya status dia p toilet pun beratus-2 yg like..??
apa bnda tu wehh...??

bukan atas dasar cemburu ke hape gn org cmniyh ,
juz xleyh nak faham .
peng-like tegar org cm uhh...
hahahahhh ...
tlg la ,
kelakar pun ada ,

kalau suka ka , admire sgt gn org tuh ,
cer g slowtalk jer....
mayb dia boleh paham ,
pas tuh boleh la dia berlagak fames sat kan...
walaupun muka cm ban pecah ,
oppss !
[termention ban pecah , rindu plk kt dia] hahaha , 
sorry ~


p/s ::: slh 1 nya aku la yg mnjd
mangsa , bila ramai yg menglike status aku ,
boleh dikatan byk la jugak bbnding frenlist aku yg lain 
bukan nak riak , 
kkdang aku pikir status tuh xperlu la nak like sume 
mungkin hobi kot ....
xpe-3 aku ske ~ 
tu mknanya korg amek berat psl aku... 



ada gak sesetgah org yg xkan like status aku , entry aku , pic aku
yayayaya , 
aku tawu , dr dlu lg..
once kalau aku mention baru dia like , 
tp smmgnya aku jrg nak mentioned-2 nihh...
ikot keikhlasan masing-2
suka like ,
xske mean mayb kau jeles , 
sorryy laaa....
bkn nak riak ea... , 
kkadang aku terasa jugak bila kau kkdang bwt status
mcm perli aku , 
ye lar , aku kan xlawa , xvogue cm kau...
perghh !
hamek la sume , 
aku x kesah fames ke x fames ,
jnji aku hepi gn hidup aku sudah...
hidup kne di teruskan !


senyum itu sedekah :)