//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my blog . gomawo :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Syeera Noona
Others:   


Bola , bola , dan bola...


yeahoooo , hahahahhh

ole , ole , ole , ole , 
malaysia mng , malaysia mng ...
hahahhh

oke fine , cter smlm , sume blog cter pasal bola ..
aku pun nak jugak...

excited giler babeng habaq hg tgok bola smlam , 
hadoiii....
mak aku siap suruh slow kan volume agy...
[punca..?? , aku terlampau over jerit ]
hahahhh ,,,
xpe mak aku paham ...

oke kita mng , 
kau ada..??
xde kan ,
btw , 
auwwwww ...
aku terpanah di situ dek renungan si comel , WAN Z ,,,
hahahhh



tapi syg , dia xturun main ...dia dduk kat kerusi penyokong kat stage , 
dkat dgn coach dorg yg kne gantung dari dok kat tepi pdg
kesian dia kan , 
wlaupun tnpa dia , dorg still mng...

perkara yg aku xpuas hati mse tuh asal la g turunkan izzaq faris tuh lambat sgt xtaw , 
aku dari mula tggu dia , sbb dia mmg boleh
kaki pnjg plk uhh...
sat jer dia boleh rempuh pertahanan lawan ,
herghhh , 
elok sgt la last menet nak bwk masuk , nasib dia turut mmbantu fakri jaringkan gol ,
law x , kempunan la malaysia nak ke final esok...

syg jugak , esok wan z x main doe ~
punah harapan suci aku ,
oke xpe dia injured aku paham ...

budak SPM main bola pon hebat gak , hampir terjatuh tgga
hahahhh , 
xde laa...
kesian kat dia , nty amek peksa sorg-2 ,
xpe call i oke ,
i teman u amek exam ...
[very de gatal u know !]



harapan terakhir :::: hope la kita mng , teringin nak tgok dorg mng lagi , chaiyokk !!! , fighting !!


pesanan penaja ! esok tengok bola , MALAYSIA VS INDONESIA [FINAL]



p/s :::: esok jamuan klas  kt Tmn Tasik Taiping
haihh , byknya program aku esok...
xpa , smngat-2



majulah sukan untuk negara : _ :