//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my blog . gomawo :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Syeera Noona
Others:   


Sejenak . . .

^_^

korg penah lalui zaman bayi kan..??
lekkk luuu aku pun pernah oke . .
hahaha
zaman baby-2
mmg best..
sume org ske..
sume orang syg....
sukeee . . 
nak pulakk kalau budak tuh comey !
mak aiii...
geram kan...
hahaha..

oke aku tawu..aku xsecomel korg mse baby..
hukhukhuk..
sdeyh !
nk post pic baby xde plk lak pc niyh...
xscan pun..hermm...pic yg ade pn yg niyh jelahh..

aku kelakar tgok pic bapak aku time muda mudi dlu..hahahaha
sorry abah ~lawak jew...
huhuhhh....
[hahhhh!..tuh la muke aku KOT..ntah laa..xsure bb pelik asal baby cgt]


mak gn ayah aku slalu citer , dlu mase ktwg dok kt penang , aku mak aku antar kt umah org ngasuh aku bb mak gn ayh aku still kje agy mse uhh..
then mak aku slalu cakap..nama macik tuh cik ton...
aku teringin sgt nak jmpe dy..
mak aku ckp dy mualaf....
dy ade  5 org ank...
4 lelaki sorg pmpuan..tp mak aku juz ingat nme anak pmpuan dy jer..hawa...
mase aku kecik-2 zaman berhingus meleleh dlu..
aku slalu kcau ank macik yg laky-2 uhh..hahaha...dorg nk smyg aku amek songkok depa la...
mcm-2 laa aku buat..
pastu suami cik ton niyh baik...dy niyh keje ape tah..pensyarah ke hapa tah !
tp ayh aku pnah citer
dy slalu bwk aku tgok kapal terbang nak take off...
sumpah !..aku xhengat bnde tuh..
tp dh ayh aku cter..
oke..!
hahaha

then mak aku cakap one day ad pacik dkat umah ktwg..dy niyh pensyrah kt universiti sains malaysia...
dy hamek pic aku gn bapak aku..
mase aku kecik-2
then dikhabarkan pic tuh di pertonton kan mse exhibiton ape tah kt u tuh dlu-2..
adik aku cakap ::: bgga sat kakak...

mak aku cakap...pic tuh mmg elok gilaa...lawaa...
alkisahnya mse tuh bpak aku dukung aku kt lua..dgn xmndi sume uhh...serabai ja...
then org tuh ckp nk amek pic..hahaa
comey sgt ka aku dlu..
aku ase xpon..

bab tuh laaa...aku nak blja rajin-2 then g u tuh pas uhh..aku nak cry balik potret aku gn ayh aku tuh..
coz copy yg ade kt mak aku hilg mse ktwg dok pindah randah dlu...
series byk bnde mse aku kecik-2 aku xtawu...
termasuk bnde-2 niyh..
tp sejak 2 3 bulan niyh mak gn ayh aku slalu cter balik kt aku..
mungkin nak aku ingt kot jasa-2 dorg . . .
kalau ada rezeki aku cari balik dorg...

huhuhu...cm pelik jew ttbe mak ayh aku cter bnde niyh dlu..yg aku meluat adk-2 aku laa..
sikit-2 cewahh-cewah-cewahh....otak agpe ~..jeles laa tuh...






segan tgok pic niyh..ade ka patut aku boleh tunjuk sepender aku...
hahaha..malu-3...
aku xpnah post pic niyh kt tmpt lain..kt blog jaa..
bab xrmai yg bole tgok...



anak abah la katakan ~

hahhhh!..part niyh plg aku xkse...
yg sblah uhh sppu aku..nama dy shahiran
ade cm iras-2 name aku kan...
family aku ske mnyakat aku gn cter-2 niyh.
hehhh..padahal aku xpnah pon cakap gn dy,,,,
[tp seyes....aku comey agy pd dy mse kecik dlu..]
hahaha,,,,
mak cakap ::: jgn riak sgt ~


hahahaahhhh..niyh mke terburuk pernah aku buat...dh la rambut mcm dora 
mke bulat cm bolaa,,,
ngekngok tuh tgok pic niyh sumpah !..
dy gelak smpai 2minggu...



p/s ::: aku teringin nak jumpe org yg pnah jage aku dlu..