//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my blog . gomawo :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Syeera Noona
Others:   


Sebab apa aku suke dia..?








1. Senyuman yang menarik = hahaha . . oke aku ingat lg for th first time kau senyum kt aku...walaupun kau tgh mood marah gn aku . .tp sbb nk jge aty aku...kau senyum..aku ske tgok kau senyum . .chubby !!bukan gemuk oke . . ^_^ peace !

2. Jujur dengan aku = knape aku rasa engkau jujur dengan aku??? Sebab segala persoalan berkaitan perhubungan mampu kau jawab, pasal kawan-kawan perempuan, pasal skandal-skandal engkau..

3. Kesabaran = Terima kasih kerana bersabar berkawan dengan aku, macam engkau cakap kadang-kadang perangai aku susah untuk difahami , mngada-2 , mnje  sume lengkap bnda tuh kt aku.. engaku juga pernah cakap yang engkau hampir give up berkawan dengan aku..tp syg pnyer pasal , kau bertahan lg..

4. Mudah = Mudah berkawan dengan engkau, tak perlu banyak aku berubah maybe aku sudah memang terbaik kot, kita tidak perlu selalu berjumpa cukup sekadar bermesej, aku terus menjadi diri aku seadanya cuma menambahbaik diri aku agar setanding dengan engkau..


5. Matang = Kematangan engkau dalam berfikir membuat aku rasa selesa, tidak perlu memikirkan hal yang remeh temeh,kekadang aku rasa kau lagi tua pd aku dgn sikap kematangan kau tuh..tak mcm aku..bnda remeh temeh pn nk ngadu-2 kat kau...

6. Style = HEHEHH....aku ske style kau yang !..ngeh3...mcm vogue jer..oke aku paham..kau da biasa hidup mewah..baju pn sampai 2 3 ratus...baju aku plg mahal pn dalam 30 lbeyh ja takat yg pnah aku beli..baju bundle kau xpnah pakai..xbermaksud aku pun penah..xpnah..tp bundle pn lawa gk ape!

7. Kebolehan Untuk Berborak = yang niyh . .mmg xdapat dinafikan . .kalau cakap gn kau sehari semalam pn aku sanggup . .ada jer bnde kau nak citer kt aku...tp ble da abs citer..dua-2 dah penat..masing-2 terus ttdo . .kredit abs cmtuh jer dm lena kita..hahaha

8. Cemburu = sume orang ade rasa cemburu..termasuk kau...tp cemburu kau kadang-2 aku xboleh terima sebab perkara yang kau xsepatutnya kau cemburu , kau cemburu . .do believe me...i'm not insane !

9. Kerja Keras = Engkau berkerja keras dalam mencapai apa yang hendak engkau capai,contoh nya kau sanggup pusing-2 dlm facebook cari ex-2 aku . .dan akhirnya kau jumpak jugak..sedangkan aku sendiri pun xtawu pasal diorang dh..



10. Engkau buat aku rasa istimewa = hahaha . . .yang niyh agk kejiwangan . .nothing to say...just the phrase can say everything...aku rasa kau cm terlalu perfect jer utk aku..hukhukhuk . .



i'm so sorry for eveything :::-





p/s :::: arhhh..lantak kau laa...
atleast aku jujur . . .
sejahat-2 aku . .
aku xpnah bwt bnde yg mnipu org lain . . 
behave urself !