//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my blog . gomawo :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Syeera Noona
Others:   


Price of trust~



susah kan nak buat orang percaya kat kita...
sebab tuh kepercayaan penting dalam setiap hubungan . . 
hubungan persahabatan , hubungan tettt , dan hubungan kekeluargaan...
tp once kita buat orang xcye kt kita,,,,
selamanyer orang xkan cye dah..
kepercayaan dorg tuh akn lenyap cmtuh je...






aku xnak bnde tuh jd..
so dlm hidup aku...
aku cube utk tidak berbohong , menipu pada sesiapa..
melainkan aku berbohong sbb nak jaga hati pihak lain...

tp sesetengah orang xpikir pun betapa bernilai dan berharganya nilai sebuah 
kepercayaan tuh . .
bg diorang
" alaaa pe la sgt nk cye-2 niyh..khurafat ! "
hotak kau khurafat...
nilai kepercayaan niyh bukan ajaran yg ditentang dalam islam...
bahkan nilai kepercayaan ni lahh yg amat penting
bg umat islam...





p/s ::: kalau kau betul-2 caye aku . .
kau xkan dgr cakap org lain yg xtawu pape pasal aku lbiyh pd kau tawu...
tahniah laa...kau da letak aku bawah skali dlm list kau..
bangga dpt tawu berita gumbira niyh . . .