//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my blog . gomawo :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Syeera Noona
Others:   


PMR ::: FINAL YEAR EXAM

^_^











[bukan percubaan eyh]



esok pmr eyh . . . ??
bukan ker 5 ary bln.......
ya Allah...
asal aku lpe...
maknanya....
ngekngok nk exam esok....
tp 
dia..?
buat selamber badak dia jaaa.....
aku tnye da stdy..?
mmnjg blm...
nk dgaq dy ckp dh..
erm-3...
sehari ada la skali..

papepon ngekngok...
do the best keh !
jgn jd cm i...
byk bwt careless mistake..
hahaha
yg mmbuatkan aq mnyesal seumur hdup..
jgn ikt jejak langkah i dh la na...
aku tawu ag boleh buat kan...
oke !
goodluck !
chaiyok !
fighting oppa !







bad news utk aku sendiri ::;

next week exam addmath . .
omg..[oh my gaut]
dh lew sume dah lpe..
histeria sat....
fizik..?
chemist..?
ya Allah...
cmni laaa jdnya kalau byk main...
noona !
stdy-3...
mnggu dpn exam
mati kau nk jwb apa?
ape pun xtaw...
cita dy nbe last la kau noona ,
[xmaw-3..xmw last , kalau boleh aq nak jd first tp sooo impossible...]
aku penah berharap hope laaa

addmath
fizik
chemist
biologi

aku


hahahahaha
tlong la pahammm
mmg xkan dpt laaa
kalau la dapat
family aku buat kenduri
23 hari 23 malam...