//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my blog . gomawo :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Syeera Noona
Others:   


Menyampah dgn org mcm ni










hehehhh . . . . 
sesi ptg niyh juz nak buat luahan hati dan perasaan 
jiwa dan raga..
bakul dan talam . . 
pinggan dan cawan la bagai  . . 


hello-3..
sejahat-2 aku laa...
aku xkan mngata org yg xbuat prangai oke..
ingt aku jhat sgt ka..?
kkdang tuh mmg jhat pun...

xsuke laa org yg terlalu riak , bangga , excited over . . 
hadoii..
poning kpalo omak den . .
ermmm ...
aku tawu la aku org miskin xcm dia..
dh lew pandai , kaya , 
pe yg dia nak beli sume dpt..
aku tawu..
aku sedar...aku xstaraf nk kawan gn dia..
tp atlist jgn la mnunjuk cmtuh wehh...
aku terasa gila vhavii kot...

aku dh la miskin..
kasut koyak..
baju koyak..
tdung jer dh nak koyak...aku xmmpu nak beli brg-2 branded cm dia..
fon pn fon canggih...
sume ade..

wehh . . .
aku pun ad hati gak..
jage laa hati org lain sme..
jgn pulun sndri jaaa...
kau bukan-nyew hdup sorg-2 ats bumi niyh..
kau hdup gn manusia lain jugak..
so bljar la menghormati org...

jgn nak riak sgt laaa wehh...
blum tntu ape yg kau buat tuh dpt keberkatan...
sembang ja over..
hehhh..
naik mnyampah..

aku nak tgok sjauh mne kau mampu melangkah dgn usaha menipu kau tuh..
just wait and see

aku mnx maaf la aku kata kat ag mcm niyh..
tp atlist ag sedar..
btape rmainyer orang xske dkat ag..
mnyampah giler habis...!
xcaye..??
oke..
kau sndri nmpak kmy sume slalu buat perhimpunan bersih lps abs skolaa...
tu slh satunya..
dan lain-2 agy laa..
xkan kau buta kot...
tawu sbb pe kitwg mnyampah gn kau...
lain kali la aku cter..
penat nak taip..
mlm kang aku post agy cter psl kau :-
penat bergosip x abeh g niyh...
hahahaa...

>>>> kerja masa lapang . . biasa la tuh...