//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my blog . gomawo :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Syeera Noona
Others:   


Ingin dan mahu >

keinginan dan kemahuan :)


semua orang ada keinginan diorang masing-2 termasuklah aku !
semua orang ade bnde yg mereka impikan , aku pun ade jugak  . . .
dan benda-2 yang ak impikan mmg agak melampau . .
tp itu sekadar impian..xde sape boleh nafikan . .


dalam hidup aku aku just nak ade bnda niyh jew :::


family yang bahagia


ha . . cmni larh , , ,hehehhh..



nak memiliki benda alah niyh :

hehehhh . . . cantik kan.?..kau nak...mesti la nak...
ngekngok kata nak beli bnda alah ni kat aku nanti
nanti tuh ble jodoh ktwg panjang laa..means mase dy meminang aku kaa...
woah !..excited kau jah!..padahal dy xcakap ppe pun...
huhuhu . . .SYIOK SENDIRI




aku nak kereta niyh ::



kelasss x,,,??hahaha..
curlasss kau jah !..bankrup spe jd laky aku esok . .
xpe-3..ngekngok kata prempuan sesuai ada keta cmniyh..
means dy la yg kna beli kt aku..huhuhu
masehh..susah-2 jer kau yg ~



 kissing star :-


good news ngekngok !!..rantai niyh dh ada kt malaysia...
auww....xsabaq-2 nak simpan duit..hehehhh....
terpengaruh sgt gn cite BOF uhh,,,cmni laa...



hot niyh lagi dasat . . . jgn terkejut naaa..hahhaa..yg ni the most thing aku nak capai...
sat-2 aku bagi klu..korg teka na...

pnah nampak rumah tuh..???
ermm..cer teka jup...
hehehh . . kau mmg pndai lahh...
ni rumah ' the cullen ' dlm cita twilight uh...
lawa kan..
aku nk umah niyh la nty..
jum kita selongkaq pe yg ade lg dlm rumah tuh...
sumpah !...lawa habaq ag~


















aku harap one day aku nak jadi interior designer...
sebab,,
aku nak reka sendiri plan rumah aku..aku nak aku yg deko sendiri..
barang-2 dalam rumah pun aku nk pilih sndiri..xnak org lain..
ngekngok msti terkejut gilaa beruk tgok bnda-2 nih sambil muntah darah hijau..pikir caner la aku nk beli sume niyh...jgn takut sgt lahh..aku xkan guna duit kau sesen pun..aku guna duit aku sndri la....hahahah jangan risau ngek...kite blajar pandai-2 cari duit byk-2..happy kan family kte dlu then baru happy kan diri kita gn impian niyh,,,,oke..??..oke !..sooo good~


harap la apa yg aku nak niyh jd knyataan . . .amiinn,,,,