//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my blog . gomawo :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Syeera Noona
Others:   


6ixth sense ~






hahhh . . . apa habq org kampung , sihat ka..?
oke tayah nak cita panjang sgt la kan..
kenal muka-2 atas uhh..
xkenal meh nak intro jup..
tuh kumpulan sixth sense ,[knal??..hahhh..sure x..al maklum la skrg gle KPOP..]
leader group tuh adi..[hahaha,,,dlu aku ske la kt dia sblom aku knal apa itu KPOP..]la niyh dh kurg ckit.tp still la amek taw pasal dorg niyh ~

members yg lain tuh , Gjie , Atan , Wan , Ayoy {mke cm sppu aku}
hehhh...
byk lagu dorg yg fames aku tawu  . .
biasa la dlu fanaticfans
sumenya taw .. 
btw , congratss la coz dorg dpt masuk semi-final AJL ,
hahaha..
mne aku tawu..??
aku tertengok td...
dorg bawak 2 lagu , jangan main-2...
lagu cinta matiku & menyesal

dua-2 best kan...
so , moh le kte suppport dorg ,
support la sme industri musik tempatan ,
hope la salah 1 or dua-2 lagu tuh leyh g final ,
kalau tahun-2 sebelum niyh masuk 2 lagu jugak ,
tp syg  . . .
dua-2 lagu xmasuk final ,
sediyh la jugak....

oke-2 , !
majulah musik untuk diri anda ~
chaw !


menyesal ku akui , 
xterima cintamu , 
dan kini engkau pergi , 
meninggalkan hidupku  , 
terlambat ku akui , 
berartinya dirimu , 
kerna hanya dirimu , 
sang pencinta , 
penawar peritku  . . .. 

-menyesal ~