//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my blog . gomawo :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Syeera Noona
Others:   


Tu fitnah !

^_^













































saya bukan kanak-2 ribena
yg senang-2 dipujuk
senang-2 dibelai..
senang-2 dimarahai..
senang-2 dihina...

saya pun ada hati...
saya da cukup matang nak pikir
saya xperlu manusia kt lua terjerit-2 kt telinga saya
[aku benci org jerit-2 kt telinga aq]
bising-2 kat aq...

then fitnah bnda yg aku xbuat..
nak pulakk..
tambah-2 ceritaa....
keadaan bukan mcm tuh..
tp ssje tmbah-2 kan..
mulianyer....
bangge aku !

bercakap boleh ~
biar lahh bnda yg fakta ! real ! btul-2 jd !
bukan bnda yg ditokok tambah...
ditolak , darab, bahagi sume...
kami di ajar utk bercakap jujur...
boleh anda mmbersihkan balik nama kami..???

saya da hormat pd anda..
[jgn buat saya sendiri hilg hormat terhadap anda]
skrg giliran anda menghormati keputusan saya,,,