//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my blog . gomawo :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Syeera Noona
Others:   


Shial~

^_^















































bongeks betui ag taw dak~
penat-2 aku kayuh basikal balik...
ag taw dak~
dlm dok berangan-2 bagai dunia niyh aku yg pnya.
berangan-2 punya berangan..
dushhh!!!
segerombolan air [agak-2 ada la mcm 2 timba]
ttbe terkena aku...
habis gelap gelita ptg aku uhh..
[dlm pd uhh tercari-2 aku hdup agy ka..?omg...ya Allah....]
mak...cek tang mna niyh...

after semenet dua...
alhamdulillah....
aku still hidup..
dan masih bernyawa...
terima kasih tuhan...
[dlm hati...]
-shial pnya keta....ingat keta ag besaq sgt..ingat ketaa ag lawa sgt ka hah!
taik betul~
dah aku da lalu kat tempat xde air..
kau pakse aku lalu kt tmpat ade air..
kesudahan-nya..
kau langgar air tuh..
langsung kena aku!
bongekkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tongong betul...
wt malu aku ja...
hehhhh....
geram-3...
diam lahhh!
bsing jaaa...

esok aku bawak trelar ka pekho ka..
jgn tnya pasaipa aku lenyek ag....
padan muka!
smpai klua segala isi-2 perut ag uhhh....