//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my blog . gomawo :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Syeera Noona
Others:   


120 days in love

^_^






























dengarlah bintang hatiku aku akan menjagamu
dalam hidup dan matiku hanya kaulah yang ku tuju
dan teringat janjiku padamu suatu hari pasti akan ku tepati

aku akan menjagamu semampu dan sebisaku
walau ku tahu ragamu tak utuh
ku terima kekuranganmu dan ku tak akan mengeluh
karna bagiku engkaulah nyawaku



hehehhhh . . .
mood berjiwang-jiwangan~
motif  . . ???


oke . .  .masuk aryniyh...genap 4 bulan ktwg sama-2..
oke..
aq gn ngekngok aku la...
aku mmg cmniyh..
over!
tiap-2 bulan nk smbut. . .
hehehehe..
btw tengss wish semlam...
very de romantik!
ingt xcall...
dan ingt aku yg mmpi ko call mlm tuh...
upenyer betul-3...
like-3...
nak taw dy wish apa..?
xyh la kot..
aku pn segan nk cter balik..
[in addition aku lpa gk pe dy ckp...bab mse ko call aku dok mamai lg..]
hehehehehehe . . . .
btw maseh ngekngok . .
hadiah..??
nty kita g tgok cita twilight na :-
i blnje popcorn je la yg mmpu...
tiket u blnje k..
hahahahaha. . .
lebing uu lahhh!
sorry pasal  arip
xmo gado-2 dh na~