//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my blog . gomawo :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Syeera Noona
Others:   


Kita sampai disini~

^_^
first thing aku buat lps kua smlm..
balik2 aku terus on-9
mngharapkan khbar dr kau...
tp lain yg aku dpt...
dlm mse yg sme aku agak ter-sentap...
cm baru dpt surat amaran jer..
ye?
surat amaran..
ko pe tawu..
ko laky..aku perempuan...
surat tuh ckp?
alaaa..
ko pn tawu kan..aq da gtawu...
first thing yg aku buat lps tuh..
aku remove ko dr frens list aku...
aku padam relationship kita..
[aku buat sume tuh dlm kdaan emosi yg xterkawal]
- ttbe dpt amaran cmtuh!..aku mmg xpkir pnjg pn...
aku da cakap..
kalo ade something wrong lam relationship kita...
kita clash..
aku dh agak pd dlu lagi...
mmg akan jd cmniyh..
tp ko?
tetap gak nak mnyedapkan hati aku..
usaha nak pulihkan relationship kitaa..
aku jer x usaha nak wt cmtuh?
sbb?
aku da putus asa gn cra penerimaan org terhadap kita...
sbb tuh lar aku bertindak cmtuh!
aku tawu ko byk giler sabo gn aku...
smpai ko pn da naik fedup nak layan aku..
xpe..kalo ko xnak layan aku pn aku xkesah..
aku bukan budak-2 lg..
tp hari niyh
sejarah menciptakan ko plak yg nak clash gn aku..
atas sbb???
aku x on-9 pd mse ko on-9..
aku xbalik pd msa ko msg & call aku..
aku mnx maaf..
tp aku kne stayback..
aku kne dahulukan study aku pd feeling-2 niyh
sorry..
a lot of sorry...
aku xtawu nak ckp apa..
since aku dpt amaran tuh..
aku tertekan sgt-2..
kalo aku byk singgungkan aty ko..
aku mnx maaf~