//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my blog . gomawo :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Syeera Noona
Others:   


kan dh cakap

^_^
aku dah mentioned pada dlu lagi kan...

-hati aku ada 1 jer...tp kau?
kau dh rosak semua..
bgus!
bngga aku!
sumpaaa...

-asal gado jer kau delete kita punya relationship..
bagus la sgt kan...kerja-2 mulia..
aku sukeeeeee tahap gorilaa..
kalo boleyh nak melompat!

-aku xtawu pe kau nak..aku da usaha buat yg terbaik...
tp..entah laaa...

-weh!..ag nak clash gn aku cakap je laa..xyh dok bwt bebai gn pgai aku..
[pgai aku mmg xleyh ubah dh..]
pada dulu lagi aku ckp...once kau accept aku..ko kne time pgai aku..tp..aku tawu..ko xtahan...layan kerenah aku niyh...

to the perempuan ::: sorry~..aku tawu ko xde kaitan..tp ko amek la balik ex kau niyh...kalo ko boleyh jaga dy elok pd aku jaga dy..kalo ko boleh syg dy lebih pd aku syg dy...aku terima 
jika..
ANDAI ITU TAKDIR-NYA~

->awak...pergi la k..sy xgnggu awak dh..awak tawu sy syg awk..tp awak buat sy mcm niyh..sumpa!..terasa thap gaban..