//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my blog . gomawo :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Syeera Noona
Others:   


bangunan~

^_^













pengawal :: makcik..


makcik ::: makcik saje tgok bangunan makcik ni..nty tlg pindahkan pasu ke situ ea...








xleyh blah punya macik..sesuke jer kata bangunan dy..

ahahaha...ayh macik dlu ade share kot kat lam bangunan tuh..
.
tp..sir thana pn ada cakap semua kemudahan kita da share..

wth??

ada share..

yahoo...

p JJ bleyh la sesuka ja baring kat stu..

ble org tnye..

bia la.
.
ni bangunan saya..

saya nak baring jup tgok bangunan saya niyh.
.
[ko buat la noona]

org sepak kau smpai klua bangunan kot.
.
ahahaha,,,

macik-2 kau beri ilham aku jer nak buat cmtuh time nak p JJ nty..

tp bukan baring kat st la.

mampus org pijak aku..



.