//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my blog . gomawo :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Syeera Noona
Others:   


27/08/2011.....

^_^











































yeah~..
setelah sekian lama xjumpak kan..
akhirnya...dpt gak aryniyh outing gn ngekngok cek ~
oke fine~..
naik bas pn bas laa...
penat mnunggu oii...
msg-2 berpeluh...
then...

destinasi pertama...ktwg ke taiping sentral aka TS..
tujuan?
aku nk cry kasut/baju/tdung....
last-2..
suma xjd....
kau pnye psl la yunk!
kita g tgok wayang...
oke fine~
citer dy?
final destination 5....
[xkan aq nk tolak kot...]
tingin nk tgok cita uhh...
dgaq mcm bestt..
dah tgok..
upanya mmg best gilaa..
cume seram la ckit-2..
tkot....
abes la baju dy aku tarik..bab takot sgt kan..
hahaha...

kau yg!
asal gatal sgt..
pegang-2 tgn aku lakk..
takot la tuh..
hahaha
btw..mmg takot pn..seram..ngeri..
mmg the best la citaa ag....
hahaha...
tggu dvd plk laaa...
kahkahkah..
then lps abes tgok citerr uh..
menjelajah cry brg aku plk..
cehhh!
sumaaa xbekenan d mata dn dihati..
taik kucing betul~



situasi pertama :: tmpat jual cincin...

ngekngok :::: nk ker cincin niyh?
aku ::: wth....errr?..[dlm hati nk gilaaa...hahahaa]
ngekngok :: xpala...nty kita beli...hahaha...
aku ::: cehhh..ingat nk beli...[semangat dh nk agkat jari...adoii..]




situasi kedua ::: kedai-2 baju...

ngekngok ::: ermm..nk beli baju couple x?
aku ::: ofkos la nak..hahaha...[gedik sat]
ngekngok ::: xpala nty kita beli...
aku :::: ermm...sabar je laa...[nty tuh bilaa??..dok nty-2..smpai aku mty kot]-xdak aihh..mlwak ja..

then-2...
lps tawaf 1 ts uhh...
sumpah!
aku xbekenan taste baju kt ts,,,
dh la mencekik darah ayam!
naseb baik aq xtercekik ja...
patot la mak aq xbg beli kt ts..
pilihan yg bijak~
bak kata ngekngok ::: sooooo goood....[lawak ayt niyh..hahahaa]
ktwg trus amek teksi..
g taiping plak..
dh aq xde slera dh nk tgok baju-2 kt ts uhh..
kt taiping p borong kat the store je laaa...
oke laaa..
dpt less...
dpt gak 2 pasang baju....
yaaa-3...
separuh harga baju uhh..diseponser oleh ngekngok :...thnx dear~

pass uhh..p borong kasut aku plk...
aku nk amek wedges..
tp
kau?
dy!
xbg...
takut aq lg tinggi pd dy..
elehhh..
takot sgt~
last-2..aq amek sandal ja pilihan si dia...
oke la kan...
hahahaha..
penat kot...
dh la puasa~
hahaha
puasa la sgt~
aku x la kot..
dy la puasa...
gigih mnx kt aq xmau puasa..
tp

dh kne marah..
ksian..puasa la jugak dy..
pass uhh kne layan pgai mngada-2 aq lagi..
mst kau pnat kan...
sorry syg...
i mmg cmniyh kalo bershopping..
kalo rasa xbekenan..mmg lempaq ja..
hahaha..
[kasarnya~...]
who cares?
hahahhaa

btw..aq ske hari niyh..
thnx ngekngok..
wlpun da byk kali cancel outing kita...
aryniyh the best laaa...
hahaha...



p/s ::: action dlm niyh xsepatotnya diceritakan..
tp..
dh tercerita...
hahaha..ade part-2 yg perlu dirahsia kan..
bia je laaa...
aku je yg taw!