//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to my blog . gomawo :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Syeera Noona
Others:   


Sakit !

mcm-2 aku sakit aryniyh!
first sakit hati!
second!
sakit haty lagi..
third 
makkk..
sakitnya perut doe..
xska la law cmniyh..
sengugut oh sengugut!

awak..[ske pggil cmnih..ingat kat cegu siti..]
awak xbole la cmniyh..
awak makan la ubat..
nty xde la sakit dh..
saye ::: awak...sy xmkn ubat lah!tlg jgn paksa sy makan ubat!,,,
please!
kahkahkahkah..

p/s ::: awak ker>?/?..sjak bile...tlg la paham..
geli nak pggil awak u,....


and!


kalo ag nak kutuk kawan aku!..nak marah-2 dy..jgn depan aku boleh dak?...
ag ingat aq pekak ka?...helo?,,,
aq xpekak oke dan aku xbuta!
dy kawan aku!
pe hak ag nak marah-2 dy!
ag sapa?
mak dy/
macik lu?
wa heran pe ..
mampus lu lahh!